Szanowni Państwo,
w związku z okresem świątecznym nasza obsługa klienta będzie niedostępna w dniach 22.12.21 od 12:00, 24.12.21, 6.01.22 oraz 7.01.22.
W pozostałe dni robocze pracujemy w godzinach 8-16, jednak okres świąteczny może mieć wpływ na czas naszej reakcji. Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jednocześnie życzymy wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

Najczęściej zadawane pytania

Czego szukasz?

Dlaczego moje zamówienie nie może zostać anulowane?

Gdy produkty gotowe zostaną przekazane do wysyłki, anulowanie zamówienia nie jest już możliwe. Jeżeli chcesz zrezygnować z zamówienia, możesz odmówić przyjęcia przesyłki, co potraktujemy jako odstąpienie od umowy. Produktów zamawianych na wymiar nie możemy już anulować po rozpoczęciu produkcji. Dane/specyfikacja zamówienia są wprowadzane do naszego systemu produkcyjnego niezwłocznie po otrzymaniu przez nas płatności. W większości przypadków poszczególne etapy produkcji rozpoczynają się natychmiast po przekazaniu zamówienia do realizacji lub, w zależności od dostępności poszczególnych materiałów, składane jest zamówienie u naszych dostawców. Należy również mieć na uwadze, że produkty na wymiar nie podlegają zwrotowi.

Czy odpowiedź była pomocna?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z z nami.
Zadzwoń do nas
Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.
Opłata wg stawek lokalnych.
Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00
Sobota - Niedziela: nieczynna
Napisz do nas wiadomość
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 1 lub 2 dni.
Wyślij wiadomość
« Powrót