Szanowni Państwo,
w związku z okresem świątecznym nasza obsługa klienta będzie niedostępna w dniach 22.12.21 od 12:00, 24.12.21, 6.01.22 oraz 7.01.22.
W pozostałe dni robocze pracujemy w godzinach 8-16, jednak okres świąteczny może mieć wpływ na czas naszej reakcji. Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jednocześnie życzymy wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

Najczęściej zadawane pytania

Czego szukasz?

Czy mogę jeszcze anulować moje zamówienie?

Zamówienie na produkty gotowe może zostać anulowane, jeśli nie zostało jeszcze przekazane do wysyłki. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, możesz odmówić przyjęcia przesyłki. Uznamy to za odstąpienie od umowy i dokonamy zwrotu pieniędzy. Anulowanie zamówienia dotyczącego produktów na wymiar jest możliwe, tylko jeżeli nie trafiły one jeszcze do produkcji. Prosimy o zgłoszenie nam chęci rezygnacji z zamówienia telefonicznie lub drogą mailową. Po otrzymaniu zgłoszenia sprawdzimy, czy anulowanie jest jeszcze możliwe. Nie możemy zagwarantować anulowania zamówienia produktów wykonanych na wymiar.

Czy odpowiedź była pomocna?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z z nami.
Zadzwoń do nas
Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.
Opłata wg stawek lokalnych.
Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00
Sobota - Niedziela: nieczynna
Napisz do nas wiadomość
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 1 lub 2 dni.
Wyślij wiadomość
« Powrót