Szanowni Państwo,
w związku z okresem świątecznym nasza obsługa klienta będzie niedostępna w dniach 22.12.21 od 12:00, 24.12.21, 6.01.22 oraz 7.01.22.
W pozostałe dni robocze pracujemy w godzinach 8-16, jednak okres świąteczny może mieć wpływ na czas naszej reakcji. Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jednocześnie życzymy wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

Najczęściej zadawane pytania

Czego szukasz?

Nie pamiętam mojego hasła, jak mogę je zresetować?

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła lub nie zostało ono zaakceptowane z innego powodu, możesz łatwo ustawić nowe w następujący sposób: Po otwarciu strony głównej www.domondo.pl kliknij w zakładkę "Logowanie/rejestracja" w prawym górnym rogu, a następnie wybierz opcję "Nie pamiętasz hasła?". Podaj swój adres e-mail: Następnie otrzymasz od nas wiadomość e-mail (jeśli nie będzie ona widoczna w skrzynce pocztowej, prosimy o sprawdzenie folderu Spam) zawierającą link do strony umożliwiającej reset hasła. Następnie należy utworzyć nowe hasło. W przypadku wprowadzenia nieprawidłowego hasła więcej niż 5 razy możliwość zalogowania zostanie zablokowana na 20 minut. Jeśli nie udało Ci się zresetować hasła, wyślij nam zrzut ekranu z komunikatem o błędzie wraz z krótkim opisem problemu pocztą elektroniczną na adres sklep@domondo.pl.

Czy odpowiedź była pomocna?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z z nami.
Zadzwoń do nas
Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.
Opłata wg stawek lokalnych.
Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00
Sobota - Niedziela: nieczynna
Napisz do nas wiadomość
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 1 lub 2 dni.
Wyślij wiadomość
« Powrót