Nasi konsultanci dają z siebie wszystko, ale czas oczekiwania na połączenie jest znacząco wydłużony. Omiń kolejkę i sprawdź status swojego zamówienia tutaj: status zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania

Czego szukasz?

Jak mogę zmienić moje hasło?

Hasło można zmienić, logując się na swoje konto i wchodząc w zakładkę "Zmiana hasła". Wystarczy wprowadzić wymagane dane i potwierdzić przyciskiem "Zapisz zmiany".

Czy odpowiedź była pomocna?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z z nami.
Zadzwoń do nas
Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.
Opłata wg stawek lokalnych.
Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00
Sobota - Niedziela: nieczynna
Napisz do nas wiadomość
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 1 lub 2 dni.
Wyślij wiadomość
« Powrót