Nasi konsultanci dają z siebie wszystko, ale czas oczekiwania na połączenie jest znacząco wydłużony. Omiń kolejkę i sprawdź status swojego zamówienia tutaj: status zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania

Czego szukasz?

Jak mogę usunąć moje konto klienta? Czy wszystkie moje dane zostaną usunięte?

Jeśli nie chcesz już korzystać ze swojego konta klienta, możesz wysłać nam pisemne oświadczenie z prośbą o usunięcie konta na adres [email protected]. Więcej informacji na temat przechowywania przez nas danych osobowych oraz możliwości ich usunięcia znajdziesz w naszej [Polityce prywatności] (https://www.domondo.pl/polityka-prywatnosci).

Czy odpowiedź była pomocna?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z z nami.
Zadzwoń do nas
Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.
Opłata wg stawek lokalnych.
Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00
Sobota - Niedziela: nieczynna
Napisz do nas wiadomość
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 1 lub 2 dni.
Wyślij wiadomość
« Powrót