Nasi konsultanci dają z siebie wszystko, ale czas oczekiwania na połączenie jest znacząco wydłużony. Omiń kolejkę i sprawdź status swojego zamówienia tutaj: status zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania

Czego szukasz?

Gdzie mogę znaleźć potwierdzenie zamówienia?

Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane e-mailem wkrótce po złożeniu zamówienia. Jest to ważne, abyś dobrze sprawdził czy wszystkie parametry w zamówieniu się zgadzają. Szczególnie w przypadku zamówień na wymiar (gdzie podajesz swoje idywidualne parametry), ponieważ one nie podlegają zwrotom. 

Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia, sprawdź folder ze spamem.

Jeśli nie znajdziesz potwierdzenia skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected], lub telefonicznie, a my sprawdzimy czy otrzymaliśmy Twoje zamówienie. 

Czy odpowiedź była pomocna?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z z nami.
Zadzwoń do nas
Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.
Opłata wg stawek lokalnych.
Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00
Sobota - Niedziela: nieczynna
Napisz do nas wiadomość
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 1 lub 2 dni.
Wyślij wiadomość
« Powrót