Nasi konsultanci dają z siebie wszystko, ale czas oczekiwania na połączenie jest znacząco wydłużony. Omiń kolejkę i sprawdź status swojego zamówienia tutaj: status zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania

Czego szukasz?

Gdzie mogę znaleźć fakturę?

Faktura zostanie wystawiona po otrzymaniu przez nas płatności i dołączona do wiadomości z potwierdzeniem wysyłki zamówienia. Nie wysyłamy faktury pocztą ani nie dołączamy kopii do przesyłki z zamówieniem. W przypadku nieotrzymania faktury prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@domondo.pl.

Czy odpowiedź była pomocna?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z z nami.
Zadzwoń do nas
Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.
Opłata wg stawek lokalnych.
Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00
Sobota - Niedziela: nieczynna
Napisz do nas wiadomość
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 1 lub 2 dni.
Wyślij wiadomość
« Powrót