Szanowni Państwo,
w związku z okresem świątecznym nasza obsługa klienta będzie niedostępna w dniach 22.12.21 od 12:00, 24.12.21, 6.01.22 oraz 7.01.22.
W pozostałe dni robocze pracujemy w godzinach 8-16, jednak okres świąteczny może mieć wpływ na czas naszej reakcji. Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jednocześnie życzymy wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

Najczęściej zadawane pytania

Czego szukasz?

Gdzie mogę znaleźć fakturę?

Faktura zostanie wystawiona po otrzymaniu przez nas płatności i dołączona do wiadomości z potwierdzeniem wysyłki zamówienia. Nie wysyłamy faktury pocztą ani nie dołączamy kopii do przesyłki z zamówieniem. W przypadku nieotrzymania faktury prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@domondo.pl.

Czy odpowiedź była pomocna?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z z nami.
Zadzwoń do nas
Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.
Opłata wg stawek lokalnych.
Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00
Sobota - Niedziela: nieczynna
Napisz do nas wiadomość
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 1 lub 2 dni.
Wyślij wiadomość
« Powrót