Szanowni Państwo,
w związku z okresem świątecznym nasza obsługa klienta będzie niedostępna w dniach 22.12.21 od 12:00, 24.12.21, 6.01.22 oraz 7.01.22.
W pozostałe dni robocze pracujemy w godzinach 8-16, jednak okres świąteczny może mieć wpływ na czas naszej reakcji. Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jednocześnie życzymy wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

Najczęściej zadawane pytania

Czego szukasz?

Dlaczego muszę posiadać/podawać adres mailowy?

Przy składaniu zamówienia, telefonicznym i online, konieczne jest podanie adresu mailowego. Na ten adres zostanie wysłane potwierdzenie złożonego zamówienia wraz z jego indywidualnym numerem oraz dowód zakupu - faktura. Faktury i potwierdzenia wysyłamy tylko dorgą elektroniczną stąd konieczność podawania adresu mailowego.

Czy odpowiedź była pomocna?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z z nami.
Zadzwoń do nas
Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.
Opłata wg stawek lokalnych.
Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00
Sobota - Niedziela: nieczynna
Napisz do nas wiadomość
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 1 lub 2 dni.
Wyślij wiadomość
« Powrót