Szanowni Państwo,
w związku z okresem świątecznym nasza obsługa klienta będzie niedostępna w dniach 22.12.21 od 12:00, 24.12.21, 6.01.22 oraz 7.01.22.
W pozostałe dni robocze pracujemy w godzinach 8-16, jednak okres świąteczny może mieć wpływ na czas naszej reakcji. Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Jednocześnie życzymy wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

Najczęściej zadawane pytania

Czego szukasz?

Czy moje dane będą przechowywane, nawet jeśli złożę zamówienie jako niezalogowany użytkownik?

Zgodnie z naszą [Polityką prywatności] (https://www.domondo.pl/polityka-prywatnosci) dane podane przez Ciebie przy zamówieniu, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, dane adresowe, dane dotyczące płatności, będą przez nas przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji zamówień, usług oraz działań marketingowych. Niektóre dane takie jak adres e-mail oraz imię i nazwisko mogą być przechowywane przez okres kolejnych 3 lat dla celów dowodowych, rozpatrywania reklamacji, skarg oraz roszczeń związanych z usługami świadczonymi przez Domondo – nie będą one jednak wykorzystywane do celów marketingowych. Więcej informacji na temat przetwarzania przez nas danych osobowych możesz znaleźć w naszej [Polityce prywatności] (https://www.domondo.pl/polityka-prywatnosci).

Czy odpowiedź była pomocna?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z z nami.
Zadzwoń do nas
Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.
Opłata wg stawek lokalnych.
Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00
Sobota - Niedziela: nieczynna
Napisz do nas wiadomość
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 1 lub 2 dni.
Wyślij wiadomość
« Powrót