Nasi konsultanci dają z siebie wszystko, ale czas oczekiwania na połączenie jest znacząco wydłużony. Omiń kolejkę i sprawdź status swojego zamówienia tutaj: status zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania

Czego szukasz?

Dlaczego nie mogę znaleźć faktury w paczce?

Ze względu na dbałość o ochronę środowiska, nasze faktury wysyłane są wyłącznie pocztą elektroniczną. Zawsze otrzymasz ją na podany przy zamówieniu adres mailowy.

Dodatkowa, papierowa kopia nie jest dołączana do paczki.

Czy odpowiedź była pomocna?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z z nami.
Zadzwoń do nas
Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.
Opłata wg stawek lokalnych.
Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00
Sobota - Niedziela: nieczynna
Napisz do nas wiadomość
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 1 lub 2 dni.
Wyślij wiadomość
« Powrót