Nasi konsultanci dają z siebie wszystko, ale czas oczekiwania na połączenie jest znacząco wydłużony. Omiń kolejkę i sprawdź status swojego zamówienia tutaj: status zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania

Czego szukasz?

Czy Domondo ma serwis naprawczy?

Tak. Oferujemy usługi serwisu naprawczego.

Jeśli wada jest objęta gwarancją, odbierzemy od Ciebie produkt i naprawimy, lub wymienimy w ramach umowy gwarancyjnej. Jednak samodzielnie należy spakować produkt i przygotować go do wysyłki. Nasz serwisant może też przyjechać do reklamowanego produktu. Technik na miejscu stwierdza powód powstania wady i jeśli jest to uszkodzenie wynikające z winy klienta, to on ponosi koszty usługi.

Po upływie gwarancji możemy udzielić usługi naprawy na koszt zamawiającego.

Czy odpowiedź była pomocna?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z z nami.
Zadzwoń do nas
Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.
Opłata wg stawek lokalnych.
Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00
Sobota - Niedziela: nieczynna
Napisz do nas wiadomość
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 1 lub 2 dni.
Wyślij wiadomość
« Powrót